چيكار كنيم ما از دست اين چشم:/
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 712
بازدید کل : 283141
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:, :: 1:22 :: نويسنده : فافا

سلام به داماد تصادفي عزيز و دوستان خيلي خيلي خيلي بامعرفت مخصوصا ستايش جون

هيچ كجا اينجا نميشه اصلا ادم مينويسه توش سبك ميشه امشبم اومدم بنويسم سبك بشم من نفسيم خوبيم و همين خوب بودن ما مشكل ساز شده برامون قضيه از اين قرار كه تو فضاي مجازي تا ما يه عكس ميزاريم عاقا چشمتون روز بد نبينه يا ميريم تو ديوار يا كارمون به بحث كشيده ميشه الكي سر چيزاي بيخودي يا اينكه مثل امشب تصادف ميكنيم اونم نه يكي با دوتا ماشين

واقعا چرااااااااااا يعني اين فاميل اشنايان محترم منتظر بدبختي ما بودن يا اينكه دوست داشتن هر روز باهم اختلاف دعوا داشته باشيم تو سرو كله هم بزنيم كارمون به خانواده ها بكشه واقعا يعني انقدررررررر براي دوست اشنا فاميل به اصطلاح محترم سخته كه خوشي ما رو ببينن با دوتا عمس يعني ما بابد اينجوري هر سري بتركيم بخوريم يا به هم يا به درو ديوار ماشين

نميگم من ادم خوبي هستم هيچ عيبي ندارم ولي تا حالا به كسي حسادت نكردم به مشكل كسي لبخند نزدم دوست نداشتم هيچ وقت از ناراحتي مشكل كسي دلم خنك بشه اين روزها حتي نزديكترين فاميلم با حرفاش ناراحتم ميكنه اينكه ميخواد يه حرفي پشت سر ما بزنه واجبه هر چي از لباس تن بگييييير تاااااا مدل مارك فلان وسيله من بيشتر از اينكه ناراحت حرفاشون بشم ناراحت اين ميشم كه به همين ها چقدر خوبي كردم چقدر براي كوچكترين اتفاق زندگيشون از جون دل خوشحال بودم اونوقت اينا....

از ته دا براي همه ي كسايي كه اينجوري بخاطر داشته هام ناراحتم ميكنن دعا ميكنم انقدر خدا از سرشون بريزه كه ديگه غبطه منو نخورن من اصلا به چشمشون نيام

امشب براي همسريم دلم كباب شد هزينه تصادف به كنار اينكه ميبينيم بخاطر اينجور چشم زدنا هر سري لبخندمون رو لبمون ميماسه هنوز شيريني  يه چيزي زير دندونمون مزه مزه نكرده از دماغمون درمياد

خدايا خودت هوامونو داشته باش 



نظرات شما عزیزان:

parinaaaz
ساعت20:47---8 شهريور 1396
با سلام.ینی چی اینستاتو دیگه نمیای سر بزنی پست بزاری برامون
دوست خوبم؛خوب عااااقو فك فاميلا ريخته بودن داشتيم لو ميرفتيم


دریا
ساعت16:38---29 مرداد 1396
سلام فافای من عزیززززززم چی شده دلم برات لک زده بود خوبیییی؟؟؟؟ امان از دست مردم حسود تا زمانی که عروسی نکردی میگن اخی خواستگار نداره یا عشقش کم داره نمیاد تا ازدواج میکنی که دیگه اااااوه اووه فلان شد اینجور شد اونجور شد منو اقایی هم ازچشم مردم بحثمون میگیره وقتی از جمع دپرییم عاشقانه حالمونو میکنیم تا کسی میبینه حرفمونو میزنه ذرتی میریزیم بهم
راستی رها فسقلی دخملمه ها
دوست خوبم:به به سلام دريا خاااااانوم باورت ميشه چند روز پيش داشتم فكر ميكردم كه بهت كجايي چيكار ميكني عزيزم دختردار شدي وااااي باورم نميشه مبارك باشه كاش باز بياي بنويسي بابا خب دل منم تنگ ميشه


ستایش
ساعت15:14---29 مرداد 1396
سلام فافاخانومی
وااای اون ستایشی که گفتی منظورت منم ایا؟؟.ای ام ذوق مرگستون
اوممم درباره تصادف متاسفم...نمیدونم چی بگم هر کاری که بکنی این ملت کار خودشونو میکنن وحرف درمیارن ولی شما اهمیت ندین حیف این روزای قشنگتونه که با حرف مردم خراب شه اخه
میگم که اصن فقط بیا اینجا بنویس و عکس بذار اخه اینجا اگر کسی هم حرفی بزنه ناشناسه ودلت نمیسوزه که از کسی حرف شنیدی که کلی بهش محبت کردی(یعنی عاشق این توجیه کردنای خودم شدم رسما)نخند خو چیکار کنم دلم میخواد بیای و بنویسی ودراین راستا هرکاری میکنم
اهان یه چیز دیگه یادم اومد واسه چشم زخم شنیدم که گفتن ذکر ماشاءالله لا حول ولا قوه الا بالله خیلی خوبه
چشم بد از زندگی قشنگتون دور باشه الهی.
منتظرتم بیای و ازاون پستای تپل بنویسی.
دوست خوبم:سلام ستايش جان بلي بلي منظورم خود شما بودي:]خودمم دلم تنگ شده براي اون روزها كه ميومدم پست هاي چاق چله ميذاشتم نفسيمم همچنان مياد به اينجا سر ميزنه گهگاهي ميگه قاقا بزار پست ديگه ولي من تنبل وجودم همچنان رو پاست ميخونيم دعا رو اما باز چشم ميزنن ماشالا چشم نيست كه:/


مریم
ساعت1:03---25 مرداد 1396
آخی عزیزم چقدر ناراحت شدم...
امیدوارم بقیه اینقدر غرق در خوشبختی بشن که خوشبخت بودن شما به چشمشون نیاد عزیزم
فافا عزیزم سعی کن خریدات، محبت شوهرت و یا هرچیز دیگه ای که باعث حسادت بقیه میشه رو فقط واسه خودت نگه داری تا حسادت بقیه تحریک نشه
دوست خوبم:من نميگم انقدر تجسس ميكنن تا متوجه بشن شايد مسخره بياد اما به اينكه همسري منو ميبره مياره مياد دنبالم هم حسادت ميكنن بعضي چيزا روتين هر زندگي هستش ولي متاسفانه اطرافيان من به اين موضوع هم حسادت ميكنن خودت خوبي مريمي چيكارا ميكني دلم برات تنگ شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: